fbpx

 

 

Annak ellenére, hogy az interneten megosztott, tagadhatatlan és bőséges fényképes és videós bizonyítékok vannak a chemtrailsről, a Wikipedia "összeesküvés-elméletként" mutatja be.

Ha hinni lehet a Wikipédiának, akkor az Egyesült Királyság kormánya "összeesküvés-elméleteket" terjesztő "összeesküvés-elmélet", és talán az elmélet megalkotói között van.

Lehet vitatkozni azon, hogy milyen anyagok vannak a chemtrailsben és mi a céljuk, de ez nem teszi valótlanná az állításokat. Vesztünkre figyelmen kívül hagyjuk a chemtrails-t, mivel szinte minden, amit az égre szórnak, negatív hatással van az életre az alattunk lévő területen és esetleg távolabb is.

Annak bizonyítására, hogy a Wikipedia nem mond igazat, van egy egyszerű teszt, amit elvégezhetsz magadon. Amikor a szabadban tartózkodik, nézzen fel a fenti égboltra. Vannak-e tartósan fennmaradó csíkok az égen, amelyeket repülőgépek hagytak maguk után? A felhők természetes módon kialakultnak tűnnek? Ezután végezzen egy kis kutatást, hogy azonosítsa, mit is látott.

Mik azok a Chemtrails?

A Chemtrail kifejezés széles körben használatos a szokatlan, tartósan fennálló sugárhajtómű-kibocsátás leírására. A Chemtrails a repülőgépek által az égen hagyott látható nyomok, amelyekről úgy vélik, hogy kémiai vagy biológiai anyagok felszabadulásából állnak. Ezek különböznek a kondenzcsíkoktól, amelyek a kondenzált vízből álló páracsíkok, és viszonylag gyorsan eloszlanak. Az alábbi videón egy példa látható a chemtrailre.

További források:

A Chemtrails a repülőgépek által hátrahagyott szubmikronos részecskékből, köztük ionizáló sókból álló, rendkívül mérgező nyomok, amelyek ember alkotta mérgező felhőtakarót képeznek. A Chemtrails-t egy 2001-es ohiói törvényjavaslatban, a HR-2977 s. 7-ben "egzotikus fegyverrendszer"-ként definiálták - nem pedig az antropogén (ember okozta) klímaváltozás elleni küzdelem módszereként. Sajnos 2002-ben a törvényjavaslatot megváltoztatták, és a HR 2977-ben szereplő kritikus megfogalmazás nagy részét, amely ígéretesnek mutatkozott a világ polgárainak védelmében, törölték - írja a Carnicom Intézet.

 

 

Az Egyesült Királyság kormánya nem tagadja a Chemtrails-t

2014-ben az Egyesült Királyság Energiaügyi és Éghajlatváltozási Minisztériuma ("DECC") az információszabadságról szóló törvény alapján benyújtott kérelemre válaszolva azt írta:

"A Royal Society 2009-ben közzétett egy jelentést, amely elmagyarázza az SRM [napsugárzás-módosító] módszereket. A HMG [Őfelsége kormánya] nem végez SRM-et, amely magában foglalhatná a napfény visszaverését célzó permetezést vagy a felhők módosítását, és legjobb tudomásunk szerint nem is végeznek az Egyesült Királyságban vagy az Egyesült Királyság felett. Bár a Royal Society jelentése tárgyalja az SRM-et, nem javasolja az SRM program végrehajtását ... A DECC finanszírozott projekteket a Met Office Hadley Centre-ben az SRM hatásaival kapcsolatban ... A kormány nem végez geomérnöki tevékenységet, és tudomásunk szerint senki sem végez geomérnöki tevékenységet az Egyesült Királyságban.".

Az Egyesült Királyság kormánya nem tagadta az SRM vagy a chemtrails létezését, csupán azt tagadta, hogy "amennyire [ők] tudják", ezek nem történnek az Egyesült Királyság egén.

A Royal Society 2009-es jelentése szerint: "A napsugárzás kezelése (SRM) olyan technikák, amelyek a napfény és a naphő kis százalékát visszaveri az űrbe".

Azt állítani, hogy a geomérnöki tevékenységet végzők indítékai hasznosak és jó szándékúak (azaz "a napsugárzás kezelése" és a "globális felmelegedés" megfékezése), de tudni, hogy a műveletek kárt okoznak a nettó melegítő hatás miatt, ugyanilyen félrevezető - írta a Carnicom Intézet. "A műveletek, ahogyan gyakorolják, nem jótékony szándékú kísérlet; a fejlesztők elég jól értik a fizikát és az alkalmazásokat (az érdekszférájukon belül). Nyugodtak lehetnek afelől, hogy a telepítés hálója nem a 'napsugárzás-szabályozás' elveinek középpontjában áll, és nem is korlátozódik azokra".

A Royal Society 2011-ben megismételte a chemtrails alkalmazása elleni álláspontját:

"Az SRM-technológiák iránti érdeklődés az elmúlt években gyorsan megnőtt, mivel felismerték, hogy azok potenciálisan hasznosak és/vagy károsak lehetnek a bolygóra nézve. Az SRM-módszerekkel gyorsan és viszonylag olcsón lehet csökkenteni a hőmérsékletet. Ezeknek a technológiáknak azonban jelentős, nem várt mellékhatásai is lehetnek. Ráadásul nem befolyásolnák az éghajlatváltozás okát."

2020 májusában az Egyesült Királyság kormánya politikai dokumentumot tett közzé "Az Egyesült Királyság kormányának álláspontja az üvegházhatású gázok eltávolítására szolgáló technológiákról és a napsugárzás kezeléséről" címmel. Az Egyesült Királyság kormánya kijelentette:

"Az üvegházhatású gázok eltávolítása (Greenhouse Gas Removal, GGR) és a napsugárzás kezelése (Solar Radiation Management, SRM) olyan technológiák körét írja le, amelyek célja az ember által okozott éghajlatváltozás ellensúlyozása a Föld természetes rendszereibe történő szándékos, nagyszabású beavatkozással. Néha "geomérnökségként" vagy "klímatechnikaként" is említik őket.

"Kiemelt feladatunk az éghajlatváltozás kiváltó okainak kezelése az emberi tevékenységből származó üvegházhatású gázok kibocsátásának csökkentésével, valamint az elkerülhetetlen hatásokhoz való alkalmazkodással."

Nem az ember, az üvegházhatású gázok és a szén-dioxid okozza az éghajlatváltozást. Mik az éghajlatváltozás okai? Az "éghajlatváltozásról" és az "éghajlatváltozás" napirendjéről ITT olvashat bővebben.

 

 

A kormány politikai dokumentumában folytatódik:

"Az SRM-technológiák a Földre érkező napenergia egy részét visszaveri az űrbe. Ilyen például a tengeri felhők fényesítése és az aeroszolok bejuttatása a sztratoszférába."

"A kormány nem alkalmazza az SRM-et, és nem is tervezi, hogy ezt megtegye. Az Egyesült Királyság kormánya megbízást adott az SRM éghajlatra gyakorolt hatásainak kutatására, és figyelemmel kíséri az e területen folyó kutatásokat."

Ismét nem tagadják, hogy chemtrails-t használnak, csak azt tagadják, hogy a kormány alkalmazza őket - legalábbis addig, amíg "figyelemmel kísérik a kutatást ezen a területen".

Az SRM helyett az Egyesült Királyság kormánya az üvegházhatású gázok eltávolítására ("GGR") összpontosít, hogy "aktívan eltávolítsa az üvegházhatású gázokat a légkörből". A kormány független tanácsadói, az Éghajlatváltozási Bizottság ("CCC") világossá tette, hogy a GGR alapvető fontosságú lesz a Párizsi Megállapodás "nettó nulla kibocsátás" célkitűzésének megvalósításához.

Éghajlatváltozási Bizottság

A CCC-t Lord Deben vezeti, aki számos magas szintű miniszteri tisztséget töltött be. Emellett ő alapította és vezeti a Sancroft vállalati felelősségvállalási tanácsadó céget is, amely a világ nagyvállalataival dolgozik együtt, hogy segítse őket környezeti, társadalmi és etikai hatásuk javításában. Úgy tűnik, hogy Lord Deben esetében összeférhetetlenségi vizsgálatot kell végezni.

A "független" CCC további tagjai a következők:

Chris Stark, aki korábban a skót kormány energiaügyi és éghajlatváltozási igazgatója volt. Nagy tapasztalattal rendelkezik a gazdaságpolitikai döntéshozatalban, a skót kormányban, a brit pénzügyminisztériumban és a Vállalkozási, Innovációs és Szakképzési Minisztériumban.
Keith Bell professzor, akit 2013-ban neveztek ki a Scottish Power intelligens hálózatokkal foglalkozó tanszékére, és aki részt vett az energiarendszerek kutatásában.
Nick Chater a viselkedéstudományok professzora.
Piers Forster, jelentős szerepet játszott az Éghajlatváltozási Kormányközi Testület (IPCC) jelentéseinek elkészítésében, és az IPCC hatodik értékelő jelentésének koordináló vezető szerzője. Érdemes megjegyezni, hogy az IPPC hatodik értékelő jelentésében semmi sem igaz.
Paul Johnson, aki széles körben publikált a közpolitika közgazdaságtanáról és a Times rovatvezetője. Korábban a HM Treasury közkiadásokért felelős igazgatójaként és az Oktatási Minisztérium vezető közgazdászaként dolgozott.
A 2021 júniusában közzétett, a kibocsátáscsökkentés és az éghajlatváltozáshoz való alkalmazkodás terén elért eredményekről szóló legutóbbi CCC-jelentés több mint 200 szakpolitikai ajánlást tartalmaz, amelyek a kormányzat minden területére kiterjednek.

Annak ellenére, hogy a kormány a GGR-technológiákra "összpontosít", a jelentés csak 8 alkalommal említi a "GGR"-t. Mindezek egy szakaszban vannak, amely a 32 oldalas jelentés 13. oldalának alig felét foglalja el.

Az összehasonlítás kedvéért: Az "adó" 20-szor, a "tarifa" 8-szor, a "finanszírozás" 16-szor, a "piac" pedig 10 alkalommal szerepel. A jelentésben szereplő kifejezések száma jelzi a jelentés valódi célját. A CCC jelentésének középpontját pedig a 10. számú kormánynak és a kabinetirodának szóló egyik ajánlásukban lehet összefoglalni, amelyet a COP-egységnek, a Külügyi, Nemzetközösségi és Fejlesztési Hivatalnak és a Nemzetközi Kereskedelmi Minisztériumnak szóló ajánlásként megismételtek (3., 4. oldal):

"Törekedjenek arra, hogy a fejlett országok több éghajlat-politikai finanszírozási kötelezettségvállalást tegyenek, hogy mielőbb visszatérjenek az évi 100 milliárd dollárnyi éghajlat-politikai finanszírozás mozgósításának útjára."

 

 

Az üvegházhatású gázok eltávolítása

2019 júliusában a kormány elfogadta az üvegházhatású gázok kibocsátására vonatkozó ambiciózusabb célkitűzés bevezetéséről szóló jogszabályt, amelyben kötelezettséget vállal arra, hogy az Egyesült Királyság 2050-re nettó nulla kibocsátást ér el. Ennek eléréséhez új infrastruktúra kiépítésére lenne szükség, beleértve az üvegházhatású gázok légkörből való kivonására és föld alatti tartós tárolására szolgáló technológiákat is.

Fontos emlékeztetni magunkat arra, hogy az üvegházhatású gázok nem az éghajlatváltozás okozói, annak ellenére, hogy egy egész iparág jött létre az üvegházhatású gázok elleni "küzdelem" és a "nettó nulla" ideológiájából.

A kormány felkérte a Nemzeti Infrastruktúra Bizottságot, hogy vizsgálja meg az üvegházhatású gázok eltávolítására szolgáló technológiákat. A tanulmány zárójelentését - Az üvegházhatású gázok mesterséges eltávolítása - 2021. július 29-én tették közzé. Azt ajánlotta, hogy a kormány kötelezze el magát az új GGR-technológiák 2030-ig történő széles körű bevezetése mellett, húsz évvel korábban, mint ahogyan azt a 2019-es törvényben előírták.

"A szén-dioxid eltávolítása a levegőből drága. Ez az új ágazat 2030-ra 2 milliárd font, 2050-re pedig több tízmilliárd font bevételt hozhat. Hosszú távon a szennyező iparágaknak, nem pedig az adófizetőknek kellene viselniük ezeket a költségeket, fizetniük kellene a mérnöki úton történő eltávolításért" - ajánlotta a Nemzeti Infrastruktúra Bizottság.

Az "éghajlatváltozás" nem az éghajlatnak tesz jót, hanem a nagy üzletnek. Ezt jobb, ha észben tartjuk, mert az Egyesült Királyság kormánya és tanácsadói bizonyosan így tesznek.


Ha tetszett ez a cikk, talán fontolóra vehetné, hogy adományozzon a Pokol a Földön számára. Szerkesztőink teljesen önkéntesen dolgoznak. Olvasóinktól függ, hogy rendszeres vagy egyszeri befizetésekkel segítsék munkánkat.
Adományozni itt lehet. Köszönjük.

 

(1 szavazat)

Oszd meg ezt a cikket

Egyedi látogatók

MaMa2052
TegnapTegnap3293
E-hétenE-héten5404

Adománya terjeszti az igazságot, legyőzi a hazugságokat és életeket ment.

 

Ez a weboldal cookie-kat használ a hitelesítés, navigáció és egyéb funkciók kezelésére. Honlapunk használatával Ön elfogadja hogy cookie-kat helyezhetünk el az eszközén.
GDPR letöltés | GDPR rendelet