Több olyan hírre vágyik, amelyet sehol máshol nem kap meg?

Iratkozzon fel, és kapja meg a legnépszerűbb és legfontosabb történetek napi összefoglalóját, amely közvetlenül a postaládájába kerül.

Oszd meg ezt a cikket

 

Legyen színpompás a zöld erdőben.

Amikor a hírciklus kakofonikus, rossz hangzású, szinte lehetetlennek tűnhet a hangja hallatszása a dübörgés felett. Hogyan vonzza be az őrjöngő közönség figyelmét a termékével, szolgáltatásaival, új könyvével, vállalkozásával kapcsolatos minőségi információkkal?

Még akkor is van remény, ha nem engedheti meg magának, hogy egy nagy csapat hirdető és publicista segítsen Önnek. Az emberi természet maga a titkos fegyvere. Őseink fejlesztették a zöld ezer árnyalatának, egyesek szerint millióinak a megkülönböztetésének képességét. Nézzen meg egy erdőt, és vegye észre, hány árnyalatot láthat. Most képzeljük el, hogy az egyikük gyümölcsöt hoz, talán egy élénkpiros almát vagy egy sárga banánfürtöt. A szemed nullázni fogja a disszonáns színt. Így sikerült fajunknak életben maradnia: megtalálni, amire szüksége van a zöld tömegében. Az embereknek még mindig szükségük van arra, amit kínálsz. Csak rá kell venni őket, hogy lássák.

Kapcsolódó: 5 tipp az észrevehető közösségi média videók készítéséhez

Azok az emberek, akiknek „meg kell enniük” az üzenetet, vonzódnak, ha más színű vagy, mint a háttérzaj. Meg kell változtatnia az üzenetek „színét”, hogy felhívja azok figyelmét, akiknek szüksége van rá. Ha a hírciklus negatív, akkor arra a fényes foltra kell válnia, amelyre felfigyelnek.

Nem könnyű zöldnek lenni. Zöldnek lenni tankönyvszerűen jár el, ügyelve arra, hogy minden nap feltegyen valamit a közösségi médiában, rote sajtóközleményeket küldjön, ismételje meg ugyanazt az üzenetet, még akkor is, ha az már nem eredményez eredményt.

Ahhoz, hogy „banán legyél”, valami újat, egyedülállót, mást és kiemelkedőt kell kitalálnod. Valami, ami megragadja a potenciális vásárlók figyelmét, és megadja nekik azt, amire vágynak: haladékot, táplálékot, megkönnyebbülést a végtelen zöldtől.

Fontolja meg, hogy tényleg elindul egy fő ágra. Íme néhány ötlet:

  • Vezessen be egy játékos, társadalmilag távolságtartó versenyt, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy otthon versenyezzenek. "Küldje be a legviccesebb háziállat-videódat, és mi feltesszük a webhelyünkre." Talán semmi köze a vállalkozásához, de még mindig élénkpiros alma.

  • Ajánljon okos eladást, amely társadalmi javuláshoz kötődik, például: „adományozzon egy új, becsomagolt maszkot a jótékonysági dobozunkba, hogy 5 USD-t kapjon a következő vásárlásból”.

  • Találjon ki egy szórakoztató módot arra, hogy emlékeztesse ügyfeleit arra, hogy a hírfelhő ezüst szigeteléssel rendelkezik, például állítson fel egy táblát, és hívja meg őket arra, hogy írjanak rá pozitív üzenetet - és figyeljék meg néhány tinédzser fiú elkerülhetetlen hülye megjegyzésére!

  • Rendezzen virtuális vígjáték estét az ügyfelek és a leendő ügyfelek számára, és hozzon be egy tiszta képregényt. Rögzítse, és tegye a webhelyére és / vagy a logójával ellátott YouTube-ra. Talán felismerheti. Megszerzi a jogot arra, hogy a vállalatáról vagy a márkaüzenetről beszéljen.

  • Vezessen vagy legalább vegyen részt egy helyi akcióban, hogy segítsen valakinek vagy valamilyen ügynek, például otthont találni egy rászoruló családnak vagy segíteni a parkban élő állatoknak. Figyelmeztesse a médiát, és sütkérezzen az eredményeken.

  • Foglaljon állást - merész álláspontot - az élő vagy online közösség néhány fontos, politikailag semleges kihívásával kapcsolatban, mint például a hajléktalanság vagy az internetes zaklatás. Hagyd, hogy az emberek megismerjék és csatlakozzanak az ügyedhez.

  • Ugrás a hírekre úgy, hogy felajánlja magát a helyi újságíróknak (vagy a saját fülkéjében lévő újságíróknak, ha online vannak), amikor megjelenik egy olyan történet, amely megérinti szakértelmét. Szó szerint hívja őket, és vegye őket magára.

  • Hívja meg ügyfeleit és barátaikat, hogy önként jelentkezzenek egy leégett otthon újjáépítéséhez, vagy 100 meleg ételt biztosítsanak a szenvedő családok számára, vagy adományozzanak mackókat a helyi onkológiai egységben lévő gyermekeknek.

  • Ajánljon fel „ösztöndíjakat” az általános iskolásoknak, akik minden A-t megkapnak, és így X dollárt keresnek valamelyik termékén. Hirdesse ezt a tényt webhelyén, kommunikációjában és a médiában.

Kapcsolódó: A „Szégyentelen” önreklám használata a vállalkozás növekedéséhez.

Amikor a világ tele van zajjal és káosszal, a régi mondás, miszerint „Ha jót teszel, azt jól csináld”, soha nem volt igazabb. Ne érezze magát félénknek a jó cselekedeteinek hirdetése miatt! Mindaddig, amíg az ügyfelek, a potenciális ügyfelek és a személyzet keverékét vonzza, és aktívan másokat is meghív, hogy vegyenek részt benne, bizonyítja a vezetést, miközben üzleti tevékenységét - online vagy fizikai módon - népszerűsíti.

Amint rájön a hosszú távú jóindulatra és az ilyen tettek lehetséges hatására, látni fogja, hogy növekszik a hálás ügyfelek listája - és figyelheti, ahogy irigységtől zöldül a verseny.


Ha tetszett ez a cikk, talán fontolóra vehetné, hogy adományozzon a Pokol a Földön számára. Szerkesztőink teljesen önkéntesen dolgoznak. Olvasóinktól függ, hogy rendszeres vagy egyszeri befizetésekkel segítsék munkánkat.
Adományozni itt lehet. Köszönjük.


Oszd meg ezt a cikket

 

 

Hozzászólás írása

 

Címkék:
Top

Ez a weboldal cookie-kat használ a hitelesítés, navigáció és egyéb funkciók kezelésére. Honlapunk használatával Ön elfogadja hogy cookie-kat helyezhetünk el az eszközén.
GDPR letöltés | GDPR rendelet