fbpx

 

 

Exkluzív: A COVID vakcinák által megsérült pilóták beszélnek: Valószínűleg soha többé nem fogok repülni.

A The Defender-nek adott interjúkban a COVID-19 vakcinák által megsérült pilóták elmondták, hogy a "félelem és megfélemlítés kultúrája" ellenére kénytelenek felszólalni az oltási kötelezettség ellen, amely megfosztja a pilótákat karrierjüktől - és egyes esetekben az életüktől.

Bob Snow kereskedelmi pilótaként már régóta várta, hogy lánya az ő nyomdokaiba lépjen, és segítsen neki megtanulni repülőt vezetni.

Mivel azonban a COVID-19 vakcinát "kényszer hatására" kapta meg, ez az álom többé nem lehetséges Snow számára.

"Valószínűleg soha többé nem fogok repülni" - mondta Snow a történetéről készült videóban. "Azt reméltem, hogy megtaníthatom a lányomat repülni. Pilóta szeretne lenni. Ez valószínűleg soha nem fog megtörténni, mindez a vakcina jóvoltából".

Snow egyike azoknak a pilótáknak, akik egyre nagyobb számban jelentkeznek, hogy megosszák a COVID-19 oltás beadását követően elszenvedett sérüléseikről szóló történeteiket.

Maureen Steele, a John Pierce Ügyvédi Iroda jogi asszisztense és médiakapcsolatokért felelős vezetője szerint e beszámolók némelyike "hajmeresztő és mélyen felkavaró".

Az iroda képviseli a U.S. Freedom Flyers (USFF) nevű szervezetet, amely ellenzi a pilóták és a légitársaságok személyzete számára előírt vakcinákat és maszkokat, egy sor peres eljárás során az amerikai Szövetségi Légügyi Hivatal (FAA) és több légitársaság ellen.

Josh Yoder, egy nagy kereskedelmi légitársaság pilótája, a hadsereg harci veteránja és korábbi repülőorvos, a USFF egyik alapítója.

A The Defenderrel nemrégiben készített interjúban Yoder elmondta, hogy az FAA legalább 2021 decembere óta tudott a vakcina okozta sérüléseket szenvedett pilóták eseteiről, amikor a kaliforniai székhelyű Advocates for Citizens' Rights (Ügyvédek az állampolgári jogokért) nyílt levelet kézbesített az FAA-nak, a nagy légitársaságoknak és biztosítóknak.

Yoder elmondta, hogy az USFF "több száz telefonhívást kapott olyan légitársasági alkalmazottaktól, akik a COVID-19 oltás után mellékhatásokat tapasztaltak", és a történeteket "szívszorítónak" nevezte.

Yoder szerint a levélben szereplő figyelmeztetéseket, beleértve a "világhírű szakértők" tanúvallomásait is, "teljesen figyelmen kívül hagyták", hozzátéve, hogy "most kezdjük látni a következményeket".

Ez egyre több pilótát késztet arra, hogy "előálljon, hogy felfedje az igazságot ezekkel a mérgező injekciókkal kapcsolatban" - mondta Yoder.

A Defender nemrégiben beszámolt egy sor olyan jelentésről, amelyet a VAERS-hez (Vaccine Adverse Event Reporting System) nyújtottak be, és amely olyan pilótákat érint, akik a COVID-19 vakcinát követően súlyos sérüléseket és mellékhatásokat szenvedtek.

Cody Flint, egy mezőgazdasági pilóta, aki több mint 10.000 repült órát töltött el a kongresszusban, tanúvallomását csatolták ehhez a levélhez.

"Az FAA puskaporos hordót hozott létre, és meggyújtotta a gyújtózsinórt" - mondta Flint a The Defender-nek adott interjújában.

"Mostanában soha nem látott mértékben tapasztalunk vérrögöket, szívizomgyulladást, szívburokgyulladást, szédülést és zavartságot a pilótáknál. A pilóták elveszítik a karrierjüket, és szinte közvetlenül az oltás után kialakuló egészségügyi problémák miatt betegállományba vagy betegszabadságra kényszerülnek"."

 

 

Oltáskárosult pilóták osztják meg történeteiket a The Defenderrel

Több pilóta, köztük Bob Snow is megosztotta történetét a The Defenderrel egy nemrég megjelent interjúsorozatban.

Snow, aki egy nagy amerikai légitársaság kapitánya, a The Defender-nek elmondta, hogy 2021. november 4-én kapta meg a Johnson & Johnson COVID-19 vakcinát, "egy egyértelmű vállalati megbízás eredményeként, miszerint vagy megkapja a vakcinát, vagy felmondanak neki".

Snow szerint "valamivel több mint két hónappal" a vakcina beadása után "kezdtek problémákat tapasztalni". A kórtörténetében előforduló gyomor-bélgyulladás miatt endoszkópián és hasi CT-vizsgálaton esett át.

Az endoszkópia eredménye normális volt, Snow pedig a CT-vizsgálat eredményére várt, amikor április 9-én, közvetlenül a Dallas-Forth Worth nemzetközi repülőtéren való leszállása után szívmegállást szenvedett.

Ahogy Snow leírta:

"Nagy szerencsém volt, hogy akkor és ott estem össze, amikor és ahol összeestem, mivel a repülőgépet a kapunál a repülés után leállították, és azonnal gondoskodtak az ellátásról.

"A pilótafülkében történt összeomlásomat semmilyen figyelmeztetés nem előzte meg. Szó szerint olyan volt, mintha valaki "kihúzta volna a dugót"."

Miután újraélesztés és AED (automata külső defibrillátor) sokkolás után Snow majdnem egy hetet töltött a kórházban, ahol diagnosztizálták, hogy hirtelen szívmegállást (SCA) szenvedett.

Orvosi tanulmányok szerint a kórházon kívüli SCA esetek túlélési aránya 10,8-11,4%-ra becsülhető.

Snow elmondta:

"Mondanom sem kell, hogy ez nem túl biztató szám, és nagyon-nagyon szerencsésnek érzem magam, hogy túléltem.

"Ha ez egy szállodában, repülőn, otthon vagy szinte bárhol máshol történt volna, nem hiszem, hogy most itt lennék".

Snow elmondta, hogy az esetet megelőzően "nem volt korábbi jelentős szívproblémája", az előző 10 év során évente két EKG (elektrokardiogram) alapján - amelyek közül Snow szerint egyik sem "adott semmilyen jelet olyan kezdődő problémákra, amelyek szívmegálláshoz vezethetnek".

"Nincs olyan ismert családi előzményem, amely arra utalna, hogy életem ezen szakaszában hajlamos lennék jelentős szívproblémák kialakulására" - tette hozzá Snow.

Snow április 15. óta otthon lábadozik, miközben további vizsgálatokra vár, amelyek előrejelzést adnak hosszú távú túlélésére vonatkozóan.

Valószínű azonban, hogy soha többé nem fog semmilyen minőségben repülni.

Snow azt mondta: "[f]or now, it seems it seems my flying career - indeed, probably all flying as a pilot - has come to a rapid and unexpected conclusion as SCA is a red flag to FAA medical certification.".

Ez Snow szerint "jelentős jövedelem- és életmódveszteséggel járt", hozzátéve, hogy otthon van egy főiskolás és egy középiskolás diákja, valamint egy nem dolgozó házastársa, aki a megélhetésére támaszkodott.

Az utolsó dolog, amire emlékszem, hogy imádkoztam, hogy túléljem".

Snow-hoz hasonlóan Cody Flintnek sem volt olyan kórtörténete, amely veszélyeztetettségre utalt volna.

"Egész életemben rendkívül egészséges voltam, semmilyen alapbetegségem nem volt" - mondta Flint, hozzátéve:

"Másodosztályú orvosi minősítéssel rendelkező pilótaként évente meg kellett vizsgáltatnom magam az FAA repülés-egészségügyi vizsgálatán, hogy bizonyítsam, elég egészséges vagyok ahhoz, hogy biztonságosan üzemeltessek egy repülőgépet.

"17 éves korom óta minden évben megújítottam az orvosi alkalmasságomat. Az utolsó FAA orvosi vizsgálatot 2021. január 19-én kaptam meg. Az orvosi vizsgálat azt mutatta, hogy tökéletesen egészséges vagyok, mindössze 10 nappal azelőtt, hogy megkaptam a COVID-19 vakcinát."

Flint 2021. február 1-jén kapta meg az első (és egyetlen) adag Pfizer COVID-19 vakcinát. Ezt a The Defender című lapnak nyilatkozta:

"30 percen belül erős, égető fejfájás jelentkezett a koponyám tövében és homályos látásom lett. Néhány óra múlva a fájdalom állandó volt, de nem tűnt rosszabbnak. Azt hittem, hogy a fájdalom végül elmúlik. De nem így történt."

Két nappal később kezdődött a mezőgazdasági pilótaként végzett szezonális munkája, amely jellemzően minden év februárjától októberig tart, mondta Flint.

Elmondta:

"Körülbelül egy órával a repülésem után éreztem, hogy az állapotom rohamosan romlani kezd, és súlyos alagútlátásom kezdett kialakulni. Felhúztam a repülőgépemet, hogy visszaforduljak hazafelé, és azonnal rendkívüli nyomást éreztem a koponyámban és a fülemben".

Flint először fontolóra vette, hogy egy közeli autópályán szálljon le, mivel nem volt biztos benne, hogy visszaér a leszállópályára, de úgy döntött, hogy nem teszi, hogy ne veszélyeztesse a lakosságot.

Ehelyett, Flint szerint:

"Az utolsó dolog, amire emlékszem, hogy néhány mérföldről láttam a leszállópályánkat, és imádkoztam, hogy sikerüljön.

"Később a munkatársaim elmondták, hogy leszálltam, és azonnal leállítottam a gépemet. Úgy írták le, hogy nem reagáltam, remegtem és összecsuklottam az ülésemben... Nem emlékszem, hogy leszálltam volna vagy hogy kihúztak volna a gépből".

Flint elmondta, hogy különböző orvosok, köztük a régi szülővárosában dolgozó orvosa, nem voltak hajlandóak figyelembe venni, hogy a nemrég kapott COVID-19 oltása okozta a tüneteit. Ehelyett Meclizint írtak fel neki szédülésre és Xanaxot pánikrohamra.

Flint szerint az orvosok azt mondták neki, hogy "két napon belül teljesen jobban lesz". Két nappal később azonban Flint "alig tudott járni anélkül, hogy el ne esett volna".

Második véleményt keresve Flint felkereste a louisianai Ear & Balance Institute-ot, ahol bal és jobb oldali perilymphaticus fisztulát (a belső fülben lévő elváltozás) és az agytörzs duzzanata miatt erősen megemelkedett koponyaűri nyomást diagnosztizáltak nála.

Ahogy Flint leírta, "[m]inden koponyaűri nyomásom olyan magasra emelkedett, hogy mindkét belső fülemet "kifújta"." Az orvosok azt mondták neki, hogy ezt általában súlyos fejsérülés okozza.

"Nyilvánvalóan nem volt fejsérülésem" - mondta Flint. "Amit viszont kaptam, az egy nem jóváhagyott és kísérleti "vakcina" volt, mindössze két nappal azelőtt, hogy elszenvedtem ezt a testi károsodást."

"Az orvosaim [az Ear & Balance Institute-ban] egyértelműen kijelentették, hogy az egészségügyi problémáim a Pfizer COVID-19 vakcina súlyos mellékhatásának közvetlen következményei" - tette hozzá.

Flint azt mondja, hogy most nem kaphat megújított orvosi minősítést az FAA-tól az elszenvedett sérülések, a jelenlegi fizikai állapota és "az a tény, hogy a belátható jövőben az FAA által nem engedélyezett Diamox gyógyszert fogom szedni".

Snow-hoz hasonlóan Flint is úgy véli, "nagyon valószínűtlen, hogy ... valaha is képes leszek újra repülni", és hozzátette: "A legtöbb napon túlságosan szédülök ahhoz, hogy még egy járművet is biztonságosan vezessek".

Greg Pierson, akárcsak Snow és Flint, hasonló történetet osztott meg. Egy nagy amerikai légitársaságnál dolgozó kereskedelmi pilóta, aki egyben szövetségi vállalkozó is, kötelezően be kellett oltatnia magát.

Pierson a The Defender című lapnak elmondta:

"Rendkívül nagy nyomást éreztem, hogy fontolóra vegyem az oltást, annak ellenére, hogy határozottan ellenzem a személyes szabadságjogokat sértő mandátumokat."

"Kutatást végeztem, és több egészségügyi szakemberrel konzultáltam a kapcsolódó kockázatokról."

"Soha életemben nem kaptam influenza elleni védőoltást, így ez nem volt olyasmi, amit meg akartam tenni. Vonakodva kaptam meg a Pfizer vakcina első adagját 2021. augusztus 26-án."

Pierson esetében a tünetek szinte azonnal jelentkeztek, "körülbelül 14 órával" az oltás beadását követően kezdődtek, amikor "rendkívül kiszámíthatatlan és erősen emelkedett pulzusszámot" tapasztalt.

Pierson felkereste a helyi sürgősségi osztályt, ahol pitvarfibrillációt diagnosztizáltak nála. Állapota stabilizálódott, és hamarosan hazaengedték, bár továbbra is gyógyszereket szedett, hogy segítsen a szívének visszatérni a normális ritmusba.

Bár Pierson elmondása szerint nem tapasztalt további epizódokat, még mindig nem kapott engedélyt arra, hogy visszatérjen a pilótafülkébe.

"Sikeresen teljesítettem az összes szükséges protokollt, hogy újra megkapjam a képesítésemet, amely lehetővé teszi, hogy visszatérjek a munkába" - mondta, hozzátéve, hogy az FAA február 16. óta rendelkezik a feljegyzéseivel és a vizsgálati eredményekkel, de még mindig nem kapta meg a döntést.

"Az eset óta rokkantnyugdíjas vagyok, és a szabadsággal együtt a személyes és pénzügyi hatások is jelentősek" - mondta Pierson.

Pierson a Flintéhez hasonló tapasztalatot írt le néhány egészségügyi szakember hozzáállásával kapcsolatban is, ami azt a lehetőséget illeti, hogy az ő állapotát a COVID-19 vakcina okozta.

"Amikor felhoztam a témát a sürgősségi kardiológusnak, hogy nyilvánvaló, mi váltotta ki a betegségem kialakulását, ő egyszerűen azt mondta, hogy "s*it happens"" - mondta Pierson.

Az özvegy leírja a férj utolsó napjait

Snow, Flint és Pierson szerencsésnek mondhatják magukat, hogy sikerült túlélniük, még ha a repülős karrierjük veszélybe is került.

Más pilóták azonban nem voltak ilyen szerencsések.

Wilburn Wolfe, az American Airlines pilótája a COVID-19 oltást követően súlyos rohamot kapott, ami az életébe került. Szerencsére Wolfe nem volt szolgálatban, amikor a rohamot kapta.

Claudia Wolfe, az özvegye megosztotta néhai férje történetét a The Defenderrel.

Wolfe, a volt tengerészgyalogos, aki csak néhány évvel állt a nyugdíjazása előtt, "határozottan ellenezte ezt az oltást, de olyan helyzetbe került, hogy vagy beadatja, vagy elveszíti a kapitányi állását" - mondta Claudia Wolfe.

Ő 2021. november 9-én kapta meg a Johnson & Johnson oltóanyagát.

Claudia Wolfe elmondta a The Defender című lapnak:

"[Az] első 10 nap eseménytelenül telt... [a] 11. napon migrénszerű fejfájással kezdődött, ami aznap délutánra javult, miután bevett néhány aszpirint.

"Sajnos a migrén visszatért, és remélte, hogy ez nem más, mint migrén.

"November 22-én, 13 nappal a COVID vakcina beadása után rohamot kapott. Amikor a mentősök megérkeztek, és a férjem magához tért a rohamból, a jobb oldala, a karja és a lába lebénult, és a sürgősségi osztályra szállították."

A sürgősségi osztályon a CT-vizsgálat kimutatta, hogy agyvérzést tapasztaltak nála, és felvették az intenzív osztályra. Ott, Claudia Wolfe szerint "továbbra is görcsrohama volt a jobb kezén ... nem sokkal a felvétele után újabb rohama volt, és az orvosok úgy döntöttek, hogy nyugtatót adnak neki, és lélegeztetőgépre teszik".

"Ez volt az utolsó alkalom, amikor beszéltem a férjemmel, az intenzív osztályon történt roham előtt" - mondta Claudia Wolfe.

Wolfe soha nem tért magához, és 2021. november 26-án halt meg - mindössze 17 nappal azután, hogy megkapta a COVID-19 vakcinát. Még ha túl is élte volna, valószínűleg nem tudott volna újra pilótaként dolgozni.

Ahogy Claudia Wolfe kifejtette:

"Az orvosok közölték velem, hogy nem dolgozhat többé pilótaként, mert rohamgyógyszereket kell szednie.

"De ahogy a vérzés tovább terjedt, azt mondták nekem, hogy valószínűleg nem fog felismerni engem vagy a családját, és valószínűleg egy 24 órás intézményre lesz szüksége, ahol segíthetnek neki.

"Ez az ember annyira erős volt, és soha nem volt szüksége orvosra, soha nem volt annyira beteg, hogy szüksége legyen rá, és [csak] néhány hónappal korábban volt egy orvosi vizsgálaton a pilóta munkájához."

A pilóták leírják a félelem kultúráját és a vonakodást a felvilágosítástól

A The Defenderrel beszélgető pilóták a megfélemlítés kultúrájáról számoltak be, amely miatt sok kollégájuk szakmai vagy személyes következményektől tart, ha nyilvánosan beszélnek a COVID-19 oltást követő sérülésekről.

Yoder szerint "sok pilóta és más légitársasági alkalmazott kapitulált a fenyegetések, zaklatás és megfélemlítés taktikája előtt, amelyet éppen azok a vállalatok követtek el, amelyeket szolgálnak".

Yoder a légitársaságokat, valamint a légiközlekedési szakszervezeteket "állami szereplőknek" nevezte, akik illegálisan "az amerikai kormánnyal karöltve" "alkotmányellenes mandátumokat kényszerítenek ki a félelem kultúráján keresztül".

Snow elmondta a The Defender-nek, hogy több kollégája is megosztotta vele az oltás okozta sérülések történeteit:

"Az SCA óta több más légitársaság személyzetétől is hallottam a lehetséges vakcinasérülésekről, egészen a szívproblémákig (mellkasi fájdalom és szívizomgyulladás).

"A személyzet sok tagja nagyon vonakodik elárulni a potenciális jelentős egészségügyi problémákat, mert félnek attól, hogy elveszítik az FAA orvosi minősítésüket és potenciálisan a karrierjüket."

Snow szerint ez a félelem "egyrészt a karrierért való aggódás, másrészt az oltásszkeptikusnak való feltüntetésétől való félelem miatt áll fenn".

"Úgy tűnik, hogy a vállalatok, a vállalkozások, a kormányzat és általában az orvosi közösség részéről valódi vonakodás mutatkozik a COVID vakcinák okozta sérülések lehetőségének elismerése iránt" - mondta Snow.

Claudia Wolfe is megosztotta tapasztalatait, és elmondta, hogy férje halálát követően értesült "másokról, akik a COVID vakcina után haltak meg", hozzátéve, hogy "nem sokan beszélnek róla, vagy hisznek abban, hogy ez a vakcina árthat vagy megölhet".

Pierson szintén aggodalmának adott hangot, és a The Defender című lapnak elmondta: "Néhány dolog, amit nyilvánosan kijelentettem, következményekkel járhat ebben a tekintetben".

Úgy tűnik, hogy ez a megfélemlítési kultúra túlmutat azon a vádakon, hogy "vakcinaszkeptikus".

Steele leírta azokat az eseteket, amikor a légitársaságok alkalmazottainak nem munkahelyi és online tevékenységeit látszólag megfigyelik a munkáltatóik, akik ezt aztán arra használják fel, hogy megkérdőjelezzék vagy zaklassák az alkalmazottakat.

"Úgy gondolom, hogy a légitársaságoknál vannak olyan emberek, akik biztosan trollkodnak az alkalmazottak közösségi médiáján, és amikor találnak egy konzervatívot, vagy valakit, akiről úgy gondolják, hogy az, akkor támadnak" - mondta Steele.

Steele szerint úgy tűnik, hogy a női alkalmazottak különösen a légitársaságok célpontjai, mivel "úgy tűnik, hogy órákon keresztül elszigetelik és megfélemlítik őket".

Flint a fent leírtakhoz hasonló incidenseket politikai érdekekkel hozta összefüggésbe, és elmondta a The Defender című lapnak, hogy az FAA mindössze két nappal azután hagyta jóvá a pilóták számára a COVID-19 vakcinát, hogy az amerikai Élelmiszer- és Gyógyszerügyi Hatóság (FDA) 2020. december 10-én kiadta az első sürgősségi felhasználási engedélyt (EUA) az ilyen vakcinákra.

"Azt gondoltam magamban, hogy az FAA hogyan elemezhette az adatokat, és hogyan állapíthatta meg, hogy a pilóták számára biztonságos, mindössze két nap alatt, amikor az FDA-nak hónapokba telt, mire átnézte a kísérleti adatokat" - mondta. mondta Flint.

Flint szerint ez különösen megdöbbentő fejlemény volt annak fényében, hogy a pilóták és a légiutas-kísérő személyzet fokozott kockázatnak van kitéve:

"Rendkívül kíváncsi voltam arra is, hogy az FAA hogyan lehet olyan biztos abban, hogy ez a vakcina biztonságos a pilóták számára, amikor nyilvánvaló, hogy a Pfizer nem végzett kizárólag pilótákon kísérletet annak kiderítésére, hogy okoz-e néhány olyan súlyos egészségügyi problémát, amelyek azonnal elkezdtek megjelenni, amint a tömeges oltási kampány [megkezdődött]." A Pfizer nem végzett kísérletet kizárólag pilótákon.

Flint szerint a folyamat során az FAA megszegte a saját szabályait.

A Guide for Aviation Medical Examiners (Útmutató a repülőorvosok számára) szerint: Pharmaceuticals (Therapeutic Medications) Do Not Issue - Do Not Fly, az FAA egy régóta fennálló szabálya kimondja:

"Az FAA legalább egy év forgalomba hozatal utáni tapasztalatot követel meg egy új gyógyszerrel, mielőtt figyelembe vennék a repülőorvosi minősítés céljából. Ez a megfigyelés időt ad a nem gyakori, de repülés-egészségügyi szempontból jelentős mellékhatások megnyilvánulására".

Flint szerint "fájdalmasan nyilvánvalóvá vált", hogy az FAA ezt az iránymutatást nem tudományos vagy biztonsági, hanem politikai okokból adta ki.

"Miért hagyta figyelmen kívül az FAA a saját szabályait azzal, hogy a pilótákat egy vadonatúj kísérleti gyógyszer szedésére ösztönözte?". kérdezte Flint. "Az FAA ezen intézkedése teljesen példátlan és rendkívül veszélyes volt".

Példát hozva erre a veszélyre, Flint elmondta, hogy "mostanra széles körben elterjedt, hogy az mRNS COVID-19 vakcinák vérrögöket okozhatnak", hozzátéve, hogy több, több mint egy évtizedes múltra visszatekintő, szakértői értékeléssel rendelkező tanulmány "azt mutatja, hogy a pilótáknál a 'munka természetéből' adódóan körülbelül 60%-kal nagyobb a vérrögök kialakulásának valószínűsége".

Ezt az állítást alátámasztva az FDA május 5-én bejelentette, hogy a vérrögök kockázata miatt korlátozni fogja, hogy kik kaphatnak adagokat a Johnson & Johnson COVID-19 vakcinából.

Pierson úgy véli, hogy az orvostársadalomban a politika is szerepet játszik, és a The Defender című lapnak elmondta, hogy még a régi orvosa is azt mondta az FAA-nak a Pierson felfüggesztett orvosi engedélyének visszaállítását célzó papírmunkában, hogy "lehetetlen, hogy a vakcina okozta" az állapotát, bár "nem tudott magyarázatot adni egy alternatív hipotézisre" - ezt az álláspontot Pierson "orvosi műhibának" minősítette.

Pierson szerint az ilyen politika a repülési ágazaton belüli szakmai szervezetekben is megtalálható, aki leírta az egyik ilyen szervezettel kapcsolatos tapasztalatait:

"Megkerestem az ALPA, az Air Line Pilots Association orvosi részlegét, amelynek tagja vagyok, és bemutattam nekik az aggodalmaimat alátámasztó adatokat.

"Kezdetben látszólag aggódó, nyílt párbeszéd volt, amelyet a legmagasabb szinteken gyorsan elutasítottak".

Jogi lépések következnek az FAA, a szövetségi ügynökségek és a légitársaságok ellen.

Az USFF Yoder szerint jelenleg több jogi eljárást is folytat a pilóták és a légi személyzet által egyre gyakrabban jelentett oltási sérülésekkel kapcsolatban.

Ezt a The Defender című lapnak nyilatkozta:

"Az US Freedom Flyers mindig is határozottan kiállt a kormányzati és vállalati totalitarizmus fenyegetéseivel szemben.

"Tömeges, egyéni felperesi pereket indítunk az FAA, a DOT [U.S. Department of Transportation] és a kereskedelmi légitársaságok ellen, hogy felelősségre vonjuk őket a tagjaink ellen elkövetett büntetőjogi és polgári jogi atrocitásokért.

"Nem nyugszunk, amíg nem szolgáltatunk igazságot és nem állítjuk helyre az alkotmányos amerikai szabadságot."

tette hozzá Steele:

"Pert készítünk elő az összes nagy légitársaság számára, több ezer potenciális felperest tartunk nyilván a felperesek listáján.

"Az FAA-t és az [Egyesült Államok Közlekedési Minisztériumát] is felelősségre fogjuk vonni az ebben a szörnyűségben való részvételükért."

Steele szerint az USFF "megtorlást és jóvátételt fog követelni ezekért az emberiség elleni bűncselekményekért", tükrözve Pierson megjegyzéseit, aki a járvány nevében tett intézkedéseket "nem kevesebbnek nevezte, mint a valaha volt legnagyobb emberiség elleni bűncselekményeknek".

Steele szerint a szakszervezetek részben felelősek a pilóták és más alkalmazottak által elszenvedett sérülésekért, mivel elfogadták az oltási kötelezettségeket.

"Sajnos a szakszervezetek - minden iparágból - cserbenhagyták tagjaikat" - mondta Steele a The Defender című lapnak. "Egyszerűen meghunyászkodnak, és ágyba bújnak az állammal és a vállalatokkal".

Flint viszont a szövetségi ügynökségekre hárította a felelősség jelentős részét:

"Az FAA a leglátványosabb módon mulasztotta el a feladatát, ami miatt a pilóták életüket, megélhetésüket és karrierjüket veszítették el.

"A szövetségi kormányzat, beleértve az FAA-t is, egyetlen, a COVID-19 vakcina által megsérült emberen sem segített.

"Ők [a szövetségi ügynökségek] nyilvánosan nem ismerték el, hogy probléma van. Még csak annyit sem tettek, hogy kiigazították az 'útmutatásukat', hogy megakadályozzák, hogy ez a jövőben megtörténjen"."

Veszélyben vannak-e az utasok a pilótaoltás kötelezővé tétele miatt?

Amikor Snow szívmegállást szenvedett, az csak néhány perccel azután következett be, hogy leszállt egy utasokkal teli utasszállító repülőgéppel az Egyesült Államok egyik legforgalmasabb repülőterén.

Ez felveti a kérdést: Veszélyben vannak-e az utasok - és a lakosság egésze - a vakcinázott pilóták repülés közbeni esetleges káros hatásai miatt?

Pierson szerint valóban fennáll egy "katasztrofális" incidens kockázata:

"A sérülésem után a vakcinák nyílt kritikusává váltam, és mivel sokkal jobban megismertem a vakcinákból eredő összes lehetséges egészségügyi és biztonsági kockázatot.

"Nagyon világossá vált számomra, hogy egy azonnali, súlyos mellékhatás következményei katasztrofálisak lehetnek, ha aktívan vezetek egy repülőgépet"."

Flint úgy véli, hogy egy ilyen katasztrófa elkerülhetetlen lehet.

"Csak idő kérdése, hogy egy pilótának orvosilag jelentős eseménye legyen ennek [a [COVID-19] vakcinának a mellékhatásából, és lezuhanjon egy utasszállító repülőgép, megölve ezzel néhány száz amerikai állampolgárt"."

Tette hozzá:

"Mikor tesz végre helyesen az FAA, amikor megpróbálja betartani saját küldetésnyilatkozatát, amely szerint 'a világ legbiztonságosabb és leghatékonyabb légiközlekedési rendszerének biztosítása'?".

"Hány pilótának kell még meghalnia vagy súlyosan megsérülnie ahhoz, hogy az FAA elismerje, milyen szörnyű és veszélyes problémát hozott létre?".

Az utasok és a lakosság körében bekövetkező, áldozatokkal járó katasztrófa kockázatán túlmenően a pilótáknak a vakcinával kapcsolatos mellékhatások miatt tapasztalt nehézségei más zavarokat is okoznak a légiközlekedési ágazat és a repülőközönség számára, például járattörlésekkel és késésekkel.

Yoder ezt "hullámhatásnak" nevezte:

"Az oltási kötelezettségeknek olyan hullámhatása van a légiközlekedési ágazatban, amely még évekig fennmarad.

"A pilótahiány már a mandátum előtt is aggodalomra adott okot, [és] most felerősödött a korai nyugdíjazások és az egyes nemkívánatos oltási reakciók miatti orvosi kizárások miatt, amelyek miatt a pilóták nem tarthatják fenn orvosi minősítésüket."

Pilóták, jogvédők leírják a megszólalás fontosságát

A The Defenderrel beszélgető pilóták, jogi szakemberek és szószólók mindannyian kifejezték reményüket, hogy a nyilvánosságra hozatallal, valamint történeteik és tapasztalataik megosztásával változást érhetnek el.

Snow elmondta:

"Remélem, hogy reflektorfényt tudok vetni a légitársaságok, a haszongépjárművek/szállítás és más, a biztonságra érzékeny munkakörökben fennálló jelentős biztonsági problémák lehetőségére, amelyeket a COVID vakcináknak tulajdonítható hirtelen fellépő egészségügyi problémák befolyásolhatnak.

"Közös érdekünkben áll, hogy valódi kutatás és adatelemzés induljon ennek a potenciálisan veszélyes helyzetnek a kezelésére.

"Miért van ekkora vonakodás ezeknek az EUA COVID vakcináknak a vizsgálatától, amelyeket még mindig agresszívan forgalmaznak, ha nem egyenesen rákényszerítenek a világ közvéleményére?"."

Snow a továbbiakban kitért a nem biztonságos gyógyszerek és terápiák történetére, amelyek eredetileg megkapták az FDA jóváhagyását, valamint a "klinikai és tudományos vizsgálatok fontosságára a sérülések és halálesetek lehetőségének értékelésére" ahelyett, hogy "a "biztonságos és hatékony" marketingmantrát papolnák".

Flint úgy jellemezte az FAA kezelését az ügyben, mint "a hozzá nem értés és korrupció egyik legkirívóbb esetét, amelynek valaha is tanúja voltam", hozzátéve, hogy "a Pfizer COVID-19 vakcina szinte mindent elvett tőlem és a családomtól ... az egészségemet és a karrieremet elvették tőlem".

Hozzátette, hogy a repülésre való képtelensége miatt egyre növekvő adósságokkal és be nem fizetett adókkal kell szembenéznie, jövedelme pedig "20%-a annak, ami az oltás előtt volt".

Steele, aki a Népi konvojt is szervezte, annak a véleményének adott hangot, hogy "[a] kormány és a vállalatok túlkapásait csak úgy lehet visszavágni, ha számonkérést követelünk ... hogy ezeket a politikai döntéshozókat egyértelműen felelősségre vonjuk".

Kifejezetten utalt a jogi követelések érvényesítésének fontosságára, és ezt mondta a The Defender-nek:

"Az egyetlen módja annak, hogy ez soha többé ne fordulhasson elő, ha a zsebükbe vágunk... Ezzel a megítélt kártérítés az e politikák által súlyosan megkárosított áldozatoknak is segítséget nyújt.".

Yoder leírta az ilyen magán- és kormányzati megbízásokkal szemben tapasztalt ellenállást, mondván, hogy "az amerikaiak dacból összefogtak a "kormánynak" nevezett totalitárius diktátorokkal szemben", hozzátéve, hogy "az amerikai hazafiak soha nem fognak behódolni a totalitarizmusnak".

Steele a Népi konvojjal kapcsolatos tapasztalataiból merített, hogy megossza saját megfigyeléseit az ilyen megbízatásokkal szembeni széleskörű lakossági ellenállásról, miközben a remény üzenetét is megfogalmazta:

"A legnagyobb tanulságom és a legfrissebb megállapításom a konvojról az volt, hogy a hazafiság él és virul nagyszerű országunkban.

"Az amerikai népnek elege van a képtelenségből, a túlkapásokból, a "PC-rendőrségből", az erkölcs lealacsonyításából az országunkban. Egyszerűen túltették magukat rajta, és olyan megvalósítható dolgokat keresnek, amelyeket megtehetnek.

"Elszámoltathatóságot akarnak látni. Azt akarják, hogy az országunk helyreálljon... Fontos, hogy az emberek tudják, egyáltalán nincsenek egyedül. Valójában mi vagyunk a többség."

 


Ha értékesnek találta ezt az oldalt, esetleg fontolóra veheti az adományozást. Nem kapok más támogatást, csak olvasóimtól függ, hogy segítenek-e az oldal fenntartásában, akár rendszeres, akár egyszeri támogatással.
Köszönettel veszem az adományokat!

 

(0 szavazat)

Oszd meg ezt a cikket

Egyedi látogatók

MaMa2012
TegnapTegnap3007
E-hétenE-héten12195

Adománya terjeszti az igazságot, legyőzi a hazugságokat és életeket ment.

 

Ez a weboldal cookie-kat használ a hitelesítés, navigáció és egyéb funkciók kezelésére. Honlapunk használatával Ön elfogadja hogy cookie-kat helyezhetünk el az eszközén.
GDPR letöltés | GDPR rendelet