fbpx

 

 

Az Egyesült Királyság Egészségügyi Minisztériumának független szakértői tanácsadó bizottsága, a Joint Committee on Vaccination and Immunisation (JCVI). A JCVI-t 1963-ban hozták létre azzal a céllal, hogy "tanácsot adjon az egészségügyi, skót, walesi és észak-írországi államtitkároknak az immunizációval megelőzhető és potenciálisan megelőzhető fertőző betegségekkel kapcsolatos kérdésekben".

A tanácsadó testület ajánlásokat tesz a brit kormánynak az oltási ütemtervekkel és a gyermekek oltásának biztonságosságával kapcsolatban.

A 2009. évi Egészségvédelmi (Oltási) Rendeletek értelmében Őfelsége kormánya olyan rendelkezéseket léptetett életbe, amelyek lehetővé teszik a JCVI számára, hogy a gyógyszerbiztonsági bizottsággal folytatott nem kötelező erejű konzultációkat követően egyoldalúan diktálja azokat a politikákat, amelyeket az államtitkárnak végre kell hajtania:

Az államtitkár kötelezettsége, hogy biztosítsa a JCVI ajánlásainak végrehajtását.

  • (1) Ez a rendelet akkor alkalmazandó, ha a JCVI olyan ajánlást tesz, amely megfelel a (2) bekezdésben meghatározott feltételeknek.
  • (2) Ezek a feltételek a következők: az ajánlásnak a következőkre kell

(a) a nemzeti oltási program keretében történő új oltási rendelkezésekre vagy az ilyen program keretében meglévő rendelkezések módosítására vonatkozik;

(b) a JCVI (és ezért nem a JCVI valamelyik albizottsága) készítette;

(c) az államtitkár által a JCVI-hez intézett kérdésre adott válasz;

(d) olyan értékelésen alapul, amely bizonyítja a költséghatékonyságot; és

(e) nem vonatkozhat az utazással vagy a foglalkozás-egészségügyi oltással kapcsolatos védőoltásokra.

  • (3) Az államtitkárnak intézkedéseket kell hoznia annak biztosítására, hogy a JCVI ajánlását - amennyire az ésszerűen megvalósítható - végrehajtsák.
  • (4) A (3) bekezdés megszűnik egy ajánlással kapcsolatban, ha a JCVI visszavonja az ajánlást.

Nemzeti Egészségügyi Szolgálat Alkotmánya

A 2009 februárjában közzétett JCVI bizottsági ülés jegyzőkönyvtervezetéből kiderült, hogy a Dawn Primarolo egészségügyi miniszter által januárban kiadott végrehajtási utasítással biztosított új státusz úgy tűnik, hogy az új nemzeti egészségügyi szolgáltatási alkotmány nem említett rendelkezéseihez kíván kapcsolódni.

A JCVI jegyzőkönyve szerint az új NHS-alkotmány kimondja:

"Önnek joga van ahhoz, hogy megkapja azokat a védőoltásokat, amelyeket a Védőoltások és Immunizáció Közös Bizottsága ajánlása szerint az NHS által biztosított nemzeti immunizációs program keretében kellene megkapnia. [...] Kérjük, vegyen részt az olyan fontos közegészségügyi programokban, mint a védőoltások".

A jegyzőkönyvben ez is szerepel:

"A JCVI örömmel nyugtázta, hogy a bizottság ajánlásai mögött a törvény ereje áll. A bizottság felvilágosítást kért az alkotmánnyal kapcsolatban, többek között arról, hogy mit jelent pontosan a "jog" a gyermek oltáshoz való joga tekintetében, ha a szülei ellenzik az oltást, és hogy az alkotmány hogyan befolyásolja a JCVI ajánlásait a jogi megtámadás tekintetében.".

Bizonyítottan súlyos veszélyt jelent a gyermekekre

Lucija Tomljenovic, PhD, a Neural Dynamics Research Group, Dept. of Ophthalmology and Visual Sciences, University of British Columbia, azonban 2011 márciusában közzétette az alábbi dokumentumot, amely nyomatékosan bizonyítja, hogy a JCVI teljes mértékben tisztában van azzal, hogy:

  • 1. Az NHS által beadott vakcinák nem működnek.
  • 2. Azokat a betegségeket okozzák, amelyeket állítólag megelőznek.
  • 3. Súlyos veszélyt jelentenek a gyermekekre nézve.

A gyógyszerek nem hatnak

Ennek ellenére a JCVI folytatta hosszú távú célját, hogy a kötelező védőoltások politikáját kényszerítse Nagy-Britannia népére. A dokumentumban megfogalmazott súlyos állításokat a 2. oldalon az "Állítások" címszó alatt foglaljuk össze:

"Összefoglalva, a JCVI/DH ülések átiratai az 1983 és 2010 közötti időszakból úgy tűnik, hogy a következőket mutatják:

  • 1) Ahelyett, hogy megfelelően reagált volna a meglévő oltási politikák felülvizsgálatával, amikor saját vizsgálatai során bizonyos oltóanyagokkal kapcsolatos biztonsági aggályok merültek fel, a JCVI vagy a) nem tett semmilyen intézkedést, b) ferdítette vagy szelektíven eltávolította a kedvezőtlen biztonsági adatokat a nyilvános jelentésekből, és c) intenzív erőfeszítéseket tett annak érdekében, hogy megnyugtassa mind a nyilvánosságot, mind a hatóságokat az egyes oltóanyagok biztonságosságában;
  • 2) Jelentősen korlátozták az oltás ellenjavallati kritériumait annak érdekében, hogy a még fennálló és megoldatlan biztonsági problémák ellenére növeljék az oltási arányokat;
  • 3) több alkalommal kérte az oltóanyaggyártókat, hogy konkrét módosításokat hajtsanak végre az adatlapjaikon, amikor ezek ellentétben álltak a JCVI hivatalos oltási tanácsaival;
  • 4) Állandóan módszertanilag kétes tanulmányokra támaszkodott, miközben elutasította a független kutatásokat az oltási politikák előmozdítása érdekében;
  • 5) Állandóan és kategorikusan lekicsinyelte a biztonsági aggályokat, miközben túlságosan felnagyította a vakcinák előnyeit;
  • 6) Támogatott és kidolgozott egy tervet a megkérdőjelezhető hatékonyságú és biztonságosságú új vakcinák rutinszerű gyermekgyógyászati menetrendbe való bevezetésére, feltételezve, hogy az engedélyeket végül meg fogják adni;
  • 7) Aktívan elrettentette a vakcinák biztonságával kapcsolatos kutatásokat;
  • 8) Szándékosan kihasználta a szülők bizalmát és a védőoltásokkal kapcsolatos releváns ismeretek hiányát, hogy tudományosan nem alátámasztott immunizálási programot népszerűsítsen, amely egyes gyermekeket súlyos hosszú távú neurológiai károsodás veszélyének tehetett ki;

Figyelemre méltó, hogy úgy tűnik, hogy mindezek a tevékenységek sértik a JCVI saját gyakorlati kódexét."

Gyakorlati kódex

A fent hivatkozott Gyakorlati Kódex a 4. oldalon kimondja:

"5 A JCVI egy törvényben előírt tanácsadó bizottság. Ez egy állandó tanácsadó testület, amelyet a 2006. évi Nemzeti Egészségügyi Szolgálatról szóló törvény 250. szakasza alapján az NHS (Standing Advisory Committees) Order 1981 (SI 1981/597) hozott létre. Az említett rendelet meghatározta, hogy a bizottságot azzal a céllal hozták létre, hogy tanácsot adjon "a betegségek megelőzését szolgáló létesítményeknek minősülő védőoltási és immunizációs szolgáltatások nyújtásáról".

6 A JCVI hatásköre a jogszabályban meghatározottak szerint a következő:

"Tanácsot ad az egészségügyi miniszternek és a walesi minisztereknek a betegségek megelőzését szolgáló oltási és immunizációs szolgáltatások nyújtásával kapcsolatos kérdésekben. A bizottságnak tanácsot kell adnia az egészségügyi miniszternek és a walesi minisztereknek a védőoltásokkal és immunizálással kapcsolatos ügyekben, amelyeket a bizottság megfelelőnek tart, valamint az államtitkár vagy a walesi miniszterek által hozzá utalt kérdésekben. Különösen az NHS Alkotmányt Angliában végrehajtó 2009. évi Egészségvédelmi (Oltási) Szabályzat rendelkezései értelmében a JCVI-nek az államtitkár kérésére ajánlásokat kell tennie a nemzeti oltási program keretében történő új oltási rendelkezésekre (az utazással vagy foglalkozás-egészségügyi oltások kivételével) vagy az ilyen program keretében meglévő rendelkezések módosítására vonatkozóan, amelyek költséghatékonyságot igazoló értékelésen alapulnak.

A bizottság tanácsot adhat a skót és az északír minisztereknek is."

Kárhozatos bizonyítékok

A Dr. Tomljenovic által idézett 45 oldalas jelentésben szereplő kárhozatos bizonyítékokat a következő bekezdés zárja:

"Összefoglalva, azzal, hogy a JCVI, a DH és a Gyógyszerbiztonsági Bizottság (CSM) nyilvánvalóan az oltási politikát helyezte előtérbe a vakcinák biztonságával szemben, a JCVI, a DH és a Gyógyszerbiztonsági Bizottság (CSM) talán semmibe vette a gyermekek biztonságát. A szelektív adatközlés révén a JCVI a DH-val együtt olyan információkat tett közzé a vakcinák biztonságával kapcsolatban, amelyek pontatlanok és potenciálisan félrevezetőek lehetnek, és ezáltal lehetetlenné teszik a szülők számára, hogy teljes körű tájékoztatáson alapuló beleegyezést adjanak az oltással kapcsolatban. Továbbá, azzal, hogy 1) nyilvánvalóan félrevezetik a betegeket a mellékhatások valódi kockázataival kapcsolatban, hogy megszerezzék a kezelés beadásához való hozzájárulásukat, és 2) látszólag a vakcinagyártók pártjára állnak a közegészségügyi érdekek helyett, a JCVI és a CSM úgy tűnik, hogy nyilvánvalóan nem teljesítették a bizalmi kötelességüket, hogy megvédjék az egyéneket a megkérdőjelezhető biztonságú vakcináktól. Ha ezek az előzetes következtetések valóban helytállóak, akkor az itt bemutatott információk segíthetnek megérteni az Egyesült Királyság kormányának és a JCVI-nek a vakcinák okozta károkkal kapcsolatos hivatalos álláspontját, azaz a tartós tagadás álláspontját."

Más szóval; az előzőekben idézett bizonyítékok teljes mértékben alátámasztják azt az állítást, hogy az Őfelsége kormányát, az Egészségügyi Minisztériumot, a Gyógyszerek Biztonságával Foglalkozó Bizottságot és a JCVI-t képviselő személyek összeesküdtek, hogy népirtást kövessenek el gyermekeink ellen.

Ha ez nem elég ahhoz, hogy felforrjon a véred a jogos dühtől, kérj meg valakit, hogy ellenőrizze, van-e még pulzusod.


Ha tetszett ez a cikk, talán fontolóra vehetné, hogy adományozzon a Pokol a Földön számára. Szerkesztőink teljesen önkéntesen dolgoznak. Olvasóinktól függ, hogy rendszeres vagy egyszeri befizetésekkel segítsék munkánkat.
Adományozni itt lehet. Köszönjük.

 

(1 szavazat)

Oszd meg ezt a cikket

Egyedi látogatók

MaMa1034
TegnapTegnap59
E-hétenE-héten1093

Adománya terjeszti az igazságot, legyőzi a hazugságokat és életeket ment.

 

Ez a weboldal cookie-kat használ a hitelesítés, navigáció és egyéb funkciók kezelésére. Honlapunk használatával Ön elfogadja hogy cookie-kat helyezhetünk el az eszközén.
GDPR letöltés | GDPR rendelet