fbpx
Nyomtatás

 

 

A Spanyolországról és Oroszországról szóló hírek, amelyek állítólag megtiltják a beoltottaknak a légi utazást, már körbejárták a világot, így kénytelenek voltunk ásni, hogy megtaláljuk ezeket a forrásokat.

Egyelőre nem találtuk meg a SkyNews.au adását. Martin Armstrong, a HoweStreet.com közgazdásza a német sajtóban megjelent ilyen történetre hivatkozott (itt), Franciaországból azonban több, a cikken belüli linket nem tudunk megnézni, mert minden alkalommal automatikusan máshová irányítanak át minket. Ez megtörténhet ellentmondásos oldalak vagy történetek esetében.

Ezek azok a linkek, amelyeket meg tudunk nyitni ebből a cikkből, egy spanyol és egy orosz. A fordítások alapján egyelőre nem látjuk, hogy kifejezetten tilos lenne a repülés az oltottaknak, csak NEM ajánlott a fokozott véralvadási kockázat miatt, bár a tiltás is lehetségesnek tűnik.

Először a június 4-i spanyol oldal:

A légitársaságok a rögproblémával foglalkoznak, ajánlásokat tesznek a beoltott személyek utazása ellen

A világ nagy légitársaságai megvitatják, hogy tanácsos-e beoltott ügyfeleket fogadni, mert a kísérleti mRNS-szérum miatt vérrögök kialakulásának veszélye fenyegeti őket. Évek óta az az irányelv, hogy a vérrögök fokozott kockázatával rendelkező emberek csak szigorú felügyelet mellett repülhetnek.

A repüléssel összeférhetetlen vérrögök
Azt javasolják, hogy ezek az emberek ne repüljenek, kivéve, ha életveszélyes helyzetbe kerülnek, mivel egy bizonyos magasságban a beoltott embereknél fennáll a szövődmények, például a stroke, a trombózis vagy a szívroham kockázata, ha érzékenyek rá.

Több jelentés is figyelmeztet arra, hogy azoknál, akik megkapják az injekciót (függetlenül a márkától), az egyik fő reakcióként véralvadási és vérzési problémák jelentkezhetnek. Mindezek a reakciók hasonlóak azokhoz a korlátozásokhoz, amelyek már évek óta érvényben vannak a légi utasforgalomban.

Sőt, idén márciusban az Európai Repülésbiztonsági Ügynökség (EASA) azt ajánlotta a pilótáknak, hogy az oltás után legalább két napig karanténban kell maradniuk a beszállás előtt.

A repülő személyzetet bezárják
Az oltás azonban nem szünteti meg a repülőszemélyzetre számos országban kirótt kötelezettséget. Érkezés után azonnal be kell zárkózniuk a szállodai szobájukba. A legtöbb esetben egyáltalán nem hagyhatják el a repülőteret.

Január végén nagy felháborodást keltett, amikor a holland kormány bevezette a Hollandiába repülő pilóták és a légiutas-kísérő személyzet, valamint az utazók számára a kötelező kettős koronavírus "szűrővizsgálatot". Ez azt jelentette, hogy a személyzet egy tagjának külföldön kellett maradnia, ha a tesztje pozitív lett.

Ezzel szembesülve a KLM azzal fenyegetőzött, hogy törli az összes éjszakai tartózkodással járó járatot, és végül lazított a tesztelési kötelezettségen.

És az orosz oldal június 1-ről:

A SARS-CoV-2 koronavírus ellen beoltottakat kitilthatják a repülésből.


A légi utazás veszélyes lehet ezeknek az állampolgároknak.

A SARS-CoV-2 koronavírus ellen beoltottakat kitilthatják a repülőgépeken való repülésből.

Google News

Evgeny Kovalev orvos a Public News Service-nek elmondta, hogy a repülőgépen való utazás veszélyes lehet azok számára, akik be vannak oltva a koronavírus ellen.

Oroszországban jelenleg is folyik a COVID-19 elleni nagyszabású oltás. A nyugati "szakértők" minden félelmével és nyilatkozatával ellentétben az oroszok nagy része be akarja oltatni magát. Azonban, mint kiderült, az oltott állampolgárok egészségügyi problémák miatt korlátozásokkal szembesülhetnek.

Európában már tárgyalják annak lehetőségét, hogy korlátozzák a légi közlekedést azokra, akik beoltották magukat. A koronavírus elleni vakcinák ugyanis befolyásolják azt a funkciót, amely a véralvadással kapcsolatos. Ez növeli a trombózis kockázatát. Amikor az emberek repülővel repülnek, hosszú ideig nem a legkényelmesebb helyzetben vannak, és ez súlyosbítja a helyzetet - magyarázta Kovalev.

Hozzátette, hogy az orvosok még egy speciális kifejezést is kitaláltak: "utazási trombózis", ami nem jelent mást, mint a székben való hosszú ideig tartó, egy pozícióban való tartózkodást. Az ilyen testtartás hozzájárul a vénák összenyomódásához. Az orvosok szerint a trombózis megvédi az embert a nagy vérveszteségtől. Ez egy teljesen normális folyamatnak tekinthető, de a kudarca visszafordíthatatlan következményekhez vezethet.

Ezért Kovalev azt tanácsolta az oltás után utazóknak, hogy csak laza, a mozgást nem korlátozó ruházatban repüljenek. Ezenkívül a kockázati csoportba tartozó állampolgároknak több vizet kell inniuk.

Korábban Gennagyij Oniscsenko, az Orosz Tudományos Akadémia tagja, az Orosz Föderáció volt egészségügyi főorvosa és az Állami Duma képviselője kijelentette, hogy az önkéntes védőoltás nem szünteti meg az oltási kötelezettséggel járó szakmák létét, és ez potenciálisan az alkalmazásuk feltételévé válhat.

Martin Armstrong intelligens spekulációkat fogalmazott meg a kérdéssel kapcsolatban:

A kör bezárul. Most a spanyolországi és oroszországi légitársaságok figyelmeztetik azokat, akik beoltották magukat, hogy ne utazzanak. A COVID-19 ellen oltott embereket ugyanis kizárhatják a légi utazásból! Ez volt az egyik orosz online hírportál főcíme. Több hírcikk is megjelent, amelyben arra figyelmeztetnek, hogy az oltott emberek nem utazhatnak, mert a mérföldes magasságban vérrögök kialakulásának veszélye miatt nem engedik őket utazni. Spanyolországban ugyanez jelenik meg. Ez aggodalmakat vetett fel, hogy vajon az utazás megelőzése a célja ennek a vakcinának?

Még az amerikai CDC is figyelmeztet a honlapján a vérrögökre, ha 4 óránál hosszabb ideig utaznak repülőgépen.

Évente több mint 300 millió ember utazik hosszú távú (általában négy óránál hosszabb) repülőjáratokon.1 A vérrögök, más néven mélyvénás trombózis (DVT) komoly kockázatot jelenthetnek egyes hosszú távú utazók számára. A vérrögökkel és a hosszú távú utazásokkal kapcsolatos legtöbb információ a légi utazásokról gyűjtött információkból származik. Azonban bárki, aki négy óránál többet utazik, akár repülővel, autóval, busszal vagy vonattal, ki van téve a vérrögök kialakulásának kockázatának.

Ez sokakban felvetette a kérdést, hogy a nemzetközi utazások esetén nagyobb a kockázata a vérrögök kialakulásának, amelyek akár halált is okozhatnak, és így ez volt az egyik cél - a magas repülés kockázatának növelésével véget vetni a légi közlekedésnek. Ha Ön COVID-19 oltással rendelkezik, sokan azért kapták meg az oltást, hogy utazhassanak, és ez arra készteti az embereket, hogy elgondolkodjanak azon, vajon ez volt-e a konkrét cél.

4 British Airways pilóta meghalt a COVID-19 injekciót követően, miközben Spanyolország és Oroszország megtiltotta a "beoltott" pilótáknak a légi közlekedést.


Ha tetszett ez a cikk, talán fontolóra vehetné, hogy adományozzon a Pokol a Földön számára. Szerkesztőink teljesen önkéntesen dolgoznak. Olvasóinktól függ, hogy rendszeres vagy egyszeri befizetésekkel segítsék munkánkat.
Adományozni itt lehet. Köszönjük.

 

(0 szavazat)

Oszd meg ezt a cikket

Ez a weboldal cookie-kat használ a hitelesítés, navigáció és egyéb funkciók kezelésére. Honlapunk használatával Ön elfogadja hogy cookie-kat helyezhetünk el az eszközén.
GDPR letöltés | GDPR rendelet