Több olyan hírre vágyik, amelyet sehol máshol nem kap meg?

Iratkozzon fel, és kapja meg a legnépszerűbb és legfontosabb történetek napi összefoglalóját, amely közvetlenül a postaládájába kerül.

Oszd meg ezt a cikket

Új tanulmány a Geoengineeringet "bolygóárulásnak" nevezi, mivel a Föld bioszférája összeomlik a sugárhajtású aeroszolos szén pernye miatt.

Dr. James Marvin Herndon, a San Diegó-i Transdyne Corporation munkatársa és Mark Whiteside, a floridai Monroe megyei egészségügyi minisztérium orvosigazgatója most publikált egy tanulmányt az "Advances In Social Sciences Research Journal" című folyóiratban, melynek címe: Collapse of Earth's Biosphere: A Planetary Treason esete.

Íme az összefoglaló:

A Föld létfenntartó rendszerei összeomlóban vannak, beleértve a sztratoszférikus ózonréteget, amely a bolygó összes magasabb rendű élőlényét védi a halálos ultraibolya sugárzástól.

Ez az összeomlás az emberi tevékenység közvetlen következménye, beleértve a Föld éghajlatát befolyásoló folyamatok nagyszabású manipulálását, más néven a geomérnökséget.

További bizonyítékokat mutatunk be arra vonatkozóan, hogy a troposzféra aeroszol geomérnökségében használt szénrepülő hamu a sztratoszféra ózonrétegének csökkenését okozza elsősorban, nem pedig a klór-fluor-szénhidrogének, ahogyan azt a Montreali Jegyzőkönyv "elrendelte".

A téves diagnózis az emberiség potenciálisan végzetes hibája volt.

A sztratoszférába felszálló szénrepülő hamurészecskéket a sarki sztratoszféra felhői összegyűjtik és csapdába ejtik.

Tavasszal, amikor ezek a felhők olvadni/elpárologni kezdenek, több szénrepülő hamu vegyület és elem szabadul fel, amelyek reakcióba lépnek a sztratoszférikus ózonnal és felemésztik azt.

Az uralkodó narratívával ellentétben a sztratoszférikus ózonréteg már súlyosan károsodott, és most egyre inkább halálos ultraibolya sugárzás, az UV-B és UV-C sugárzás hatol be a Föld felszínére.

Rövid az időnk, hogy végleg véget vessünk minden geomérnökségi tevékenységnek, és csökkentsük és/vagy megszüntessük az aeroszolos szénrepülő hamu minden forrását, beleértve mindenekelőtt a troposzférába szórt sugárhajtású kibocsátásokat, amelyek szisztematikusan lebontják a Föld támogató rendszereit és mérgezik az életet ezen a bolygón.

A tanulmány végén a következő következtetést vonják le:

Minden geomérnökséget meg kell szüntetni. Az aeroszolos szénrepülő hamu minden forrását csökkenteni és megszüntetni kell. Meg kell szüntetni és abba kell hagyni a szénrepülő hamu és minden más részecske troposzférikus sugárzását. Erre azért van szükség, hogy megmentsük a Föld létfontosságú életfenntartó rendszereit, beleértve a sztratoszférikus ózonréteget is.

Olvassa el a teljes tanulmányt itt .

Bővebben a Geoengineeringről.

Ha tetszett ez a cikk, talán fontolóra vehetné, hogy adományozzon a Pokol a Földön számára. Szerkesztőink teljesen önkéntesen dolgoznak. Olvasóinktól függ, hogy rendszeres vagy egyszeri befizetésekkel segítsék munkánkat.
Adományozni itt lehet. Köszönjük.

Oszd meg ezt a cikket